De muisen dansen op mijn tafel en mijn kat is gewoon thuis. Is hij nu een nietsnut?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Eigenlijk wel vind ik. Hij zou namelijk best wel wat terug mogen doen voor het ongetwijfeld luxe leventje dat je hem biedt maar je weet wat ze zeggen: "Een hond heeft een baas. Een kat heeft personeel!"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Misschien is je kat te oud om zich daar druk over te maken.Krijgt waarschijnlijk genoeg lekker eten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op muizen jagen is een vorm van zinloos geweld. De moderne kat accepteert andere dieren en hun cultuur. De moderne kat maakt zich meer druk over het cholesterolgehalte van zijn brokjes en over de biologische afbreekbaarheid van zijn kattegrind.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien is hij te lui
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lijkt mij wel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien heeft hij nog nooit muiZen zien dansen op een tafel. Als ik thuis zou komen en ik zie muizen dansen op mijn tafel zou ik ook eerst even kijken...daarna toegangskaartjes verkopen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien weet ie niet wat ie moet doen in zo'n geval. Doe het hem eens voor...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Katten van tegenwoordig weten wellicht niet meer dat muizen ooit hun natuurlijke vijanden waren. Zolang Whiskas geen smaak 'muis' uitbrengt zal dit niet snel veranderen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of je geeft hem teveel eten. Porties halveren en hij gaat vanzelf eten zoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, je moet hem eerst de bel aanbinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De kat is moe van al jouw vragen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als er mensen zijn die moe worden van mijn vragen moeten ze het even laten weten en misschien houd ik er dan wel niet mee op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
:-)
Misschien is je kat vegetariër geworden zonder dat jou duidelijk te maken.