Weet iemand waar ik raamstickers kan bestellen voor op de auto met citaten van New kids?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ja, iemand weet dat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kansloos hoe mensen vandag de dag punten binnenslepen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen zeggen vaak iets anders dan wat ze bedoelen. Ik probeer ze hiervan bewust te maken. De vraag die gesteld is, daar heb ik antwoord op gegeven... Onbegrip is niet zozeer de schuld van de ontvanger als van de zender.. Als iedereen beter zou nadenken bij wat hij zegt en zou zeggen wat hij echt bedoeld zou er minder onbegrip en misvatting zijn in de wereld... Dit lijkt misschien een onzinnige toepassing, maar wie in het klein niet consequent is, zal dat in grotere gevallen ook minder waarschijnlijk zijn: elke misvatting begint klein
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke zal ik voortaan doen :) wist niet dat dat kon sorry
Kijk eens op sinnigereclame.nl misschien kan hij je tips geven/ helpen. Hij doet wel meer met stickers voor autos.