Welk horloge van just cavalli is dit (zie foto)?

Ik kwam dit horloge tegen en wilde zien of hij officieel ook zo kort is, maar ik kan hem nergens vinden.

Op de achterkant staat Stainless steel, Just Cavalli en 71 53 830 515-51878
Verder staat er 3ATM REG DESIGN en dat hij waterrestistant is.

Heeft iemand een idee waar ik het kan vinden of welk horloge dit precies is?

Opmerking: De wijzerplaat is geheel zichtbaar. Hij is alleen niet rond, maar dat heeft Cavalli wel vaker. Ik kan de aanduiding van 12u en 6u ook zien, namelijk eenzelfde klein grijs blokje als op de 3 en 9u aanduiding. De wijzerplaat is dus geheel zichtbaar.

Picture for question
een jaar geleden
in: Overig
1.5K

Antwoorden (1)

Dit is geen horlogebandje van deze Cavalli.
Normaliter kun je de volledige wijzerplaat zien.
Hier te vinden:
https://www.etsy.com/in-en/listing/1170554361/roberto-cavalli-watch-lady-women-just
SimonV
een jaar geleden
Speedylovertje
een jaar geleden
Hoi, dankjewel voor je reactie! Wat maakt dit geen gewone Cavalli precies? Op de afbeelding zie ik namelijk ook de kwartielen aangeduid en dat heeft de horloge ook, snap je? Het is me niet helemaal duidelijk :)