Nu beginnen met rijlessen of nog even wachten? Wat is wijsheid?

Ik had met de rijschool afgesproken dat ik na zijn vakantie zou beginnen met lessen. Hij stuurt mij nu dat ik nu ook al kan beginnen als ik wil. Het probleem is dat hij van 25 juli t/m 13 augustus op vakantie is.

Is het verstandig om nu al te gaan lessen of ga ik dan hoogstwaarschijnlijk dingen vergeten? Wat is jullie advies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Leuk joh, starten maar! Dan heb je die lessen alvast gehad. Je hebt er nu ook mooi de tijd voor. En nee, dat vergeet je niet meer hoor! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle drie de antwoorden waren goed. Fietser12 had het alleen over regeltjes die je zou vergeten als je niet zou gaan lessen, terwijl mijn vraag juist bedoeld was om duidelijkheid te krijgen of je de praktijk zou kunnen vergeten. Morgen begin ik!

Andere antwoorden (2)

Ik zou nu alvast beginnen.
Anders ben je straks misschien alle informatie en regeltjes weer kwijt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als ik nu begin met lessen, raak ik dan de geleerde dingen niet uit mn geheugen kwijt? De regels zitter er sowieso wel in, want rij ook scooter.
gewoon beginnen! heb zelf een tijd niet gelest door hevige sneeuw. daarna ging het zelfs stukken beter!