hoeveel kleedgeld hoort een kind van 14 jaar te krijgen?

Ik ben 14 en krijg maar 20 euro kleedgeld in de maand, is dit normaal? waNt mijn vriendinnen krijgen allemaal meer en ik heb echt te weinig kleding!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Het beste antwoord

Mij lijkt 20 ook vrij weinig, ik denk dat tussen de 30 en de 50 euro schappelijker is, krijg je er ook nog zakgeld bij? Want als dat veel is kun je dat eventueel ook meerekenen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De helft van de meisjes van 14 jaar oud met kleedgeld krijgt meer dan € 50,- kleedgeld per maand en de andere helft minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat 40 redelijk is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 16 en ik krijg $80,- ik kom altijd tekort maar dat zegt meer over mij als dehoeveelheid geld ik werk overigens niet maar met die 80,- daar moet ik ook stappen enzo van betalen en ik moet ook alles zelf kopen behalve jassen en schoenen (hakken en sier jasjes wel)
houd een enquete over hoeveel kleedgeld ze krijgen en wat ze daarvan moeten kopen ik vind 20 euro ook veel te weinig als ik een shirt wil kopen ben ik al gouw 25 euro kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar je ouders want 20 euro is echt veels te weinig bij mij op school en ik krijgen wel meer dan 100 euro kleedgeld en aan schoenen ben je al zo gauw 130 euro kwijt dus ga naar je ouders en praat er over.
Zeg wat je vriendinnen allemaal krijgen en dat je in de puberteit zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 14 en krijg 50 euro en maar ik krijg meestal nog wel veel erbij als het op is. Ik denk in totaal rond de 130 euro