Voor de winter houtworm/boktor in de garage. Nu zie ik niets meer. Kan het doodgevroren zijn na afgelopen winter?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (4)

Nee hoor, de volgende generatie maakt zich op om zich tegoed te doen in je garage de volgende winter. Rentokil bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee die zijn winterhard. Het hout isoleert enorm, die beestjes zijn niet gek. Ze zijn er wel degelijk nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boktorren laten zich voornamelijk in de zomermaanden zien, dus ze komen er weer aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wacht maar gerust tot de temperatuur boven een graad of 26 komt, dan hoor je je boktorren wel weer eten.
ze zijn nu stil, omdat het nog fris is.
helaas zijn ze winterhard.
als je ZIET dat je boktorren hebt, is het echt al veel te laat. die eten het binnenst uit je balken op en laten de buitenkant zitten.
zie je echter gaatjes van 1,5 mm met af en toe wat fijn poeder eronder, zou dat kunnen wijzen op houtworm.
laat in ieder geval een expert komen als je je garage wil behouden.