Bezuinigen

Waarom bezuinigt de regering zoveel maar leent of geeft geld aan griekenland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Doordat Nederland graag voorop wilt lopen en bij iedereen geliefd wil zijn. En daardoor niet luisteren naar hun eigen burgers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag, dat vraagt 71% van het Nederlandse volk zich af. De achterliggende gedachte van minister De Jager is: we geven het geld nu vast weg, want anders zijn we het straks kwijt.
12 jaar geleden
Omdat als Griekenland failliet gaat, we in Nederland er nog problemen bij zullen krijgen. De euro wordt dan nog veel minder waard en er zullen hier ook nog meer economische problemen komen. De regering zal dan nog meer moeten bezuinigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heeeee daar hebben we iemand die alles gelooft wat er in het nieuws gezegd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is niet of we het er mee eens zijn en of het een goed idee is, de vraag was waarom ze het doen