Weet iemand een goedkope maar wel goede fotoshoot in amsterdam?

Ik wil heel erg graag met een vriendin van me een fotoshoot doen. We hebben alleen niet veel geld en kunnen niet verder reizen dan amsterdam.
Weet iemand iets??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Kimath
12 jaar geleden
wat is je budget?

Het beste antwoord

K ken wel iemand die dat doet in amsterdam west
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
wel handig als je dan meld wie dat is, beetje nutteloos antwoord zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt alleen weet k zijn bedrijfsgegevens niet het is een vriendschappelijk contact wederom heb ik duidelijkheid of het binnen of buiten gaat gebeuren nader info zal volgen :)) k wil niet zomaar zijn prive gegevens gaan afstaan