ik wil een bijbaantje als krantenbezorger kan dat met 13 ??

ik wil wel krantenbezorger zijn (ik ben 13) alleen mag dat al ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Bij netwerk vsp kun je folders lopen vanaf 13. Doen vrienden van me ook. Verdient volgens mij best goed en je krijgt voor het lopen ook nog speciale punten waarmee je dingen kunt kopen in hun webshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker. 13 is de leeftijd dat je mag beginnen met krantenbezorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker !!

ben zelf ook toen dat gaan doen, vooral de kerstdagen zijn leuk! extra zakcentjes !