Mag je sex hebben tijdens de zwangerschap?

Er is ons een keer verteld dat je geen sex mag hebben tijdens de zwangerschap, ik wil weten of dit echt zo is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Volgens mij mag je gewoon sex hebben tijdens de zwangerschap, al zullen bepaalde standjes op een gegeven moment natuurlijk niet meer zo prettig zijn. Het is zelfs zo dat je, op het moment dat je uitgeteld bent, de bevalling ermee op gang kunt brengen.

Natuurlijk mag je wel sex hebben tijdens je zwangerschap. Sterker nog, ik zou het aanraden, anders wordt manlief waarschijnlijk heel chagrijnig ;-) Het is slechts een kwestie van andere standjes (zoals vrouw boven) naarmate de zwangerschap vordert. Hieronder meer...

Niks mis mee, als jullie dat prettig vinden. *kijk in de laatste maand of je nergens last van hebt, en het kan dan zelfs. *als je vliezen gebroken zijn mag het pas niet meer, maar kan me niet voorstellen dat iemand op zo`n moment aan sex toe is. :) *de baby heeft er ook geen last van.

Ja hoor dat mag. Gewoon een houding aan nemen die je prettig vind. En inderdaad aan het einde van de zwangerschap kan het de bevalling op gang helpen. Je hoeft geen angst te hebben dat dit daardoor eerder in je zwangerschap gebeurd, op het juiste moment aan het einde van je zwangerschap helpt het alleen als je lichaam er echt klaar voor is. Door het sex hebben, een orgasme van de vrouw en ook het sperma die de baarmoedermond week maakt kan de bevalling op gang komen. Ook het hart van annanas eten en een bepaald tonicdrankje hebben hier invloed op. ( door de kienine die erin zit) Nogmaals, dit werkt alleen als het lichaam klaar is om te bevallen.

Toen mijn vrouw zwanger was wilde ze wel. Maar ik durfde niet :-) De verloskundige gaf aan dat het geen enkel probleem is

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100