Hallo ! ik geef binnenkort my sweet sixteen, ik had nog graag wat ideetjes gehad om de avond door te brengen.

We zijn met enkel meiden , liefst geen ordinaire ideetjes , en het mag variëren , zoals bv. een kampvuur met marshmallows , drankspelletjes... & we beschikken over een zwembad

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (3)

Laat een dure artiest komen zoals Armin van Buuren. Sweet 16 is voor rijken dus zul je hem wel kunnen betalen
12 jaar geleden
Muziek aan, gezellig kletsen/chillen, films kijken. Maar vooral spelletjes spelen: twister is altijd leuk, of zo'n bordspel waarmee je "geesten" oproept. Have fun!;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Zo worden ze ook net zo gek als Wiet:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik bedoelde het gewoon voor de fun. xD
Drepolli
12 jaar geleden
Ja dacht zij ook nu krijgt ze moordopdrachten XD
Nou lekker een cocktailparty bij het zwembad, bbq erbij lekker muziekje en aardige mensen.