Drama activiteit

Ik moet een drama activiteit doen met een aantal kleuters (4 jaar) doen. Heeft iemand een leuk idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Iets met gevoelens?
Inleiding: wat is blij zijn, wanneer ben je blij? Kun je blij kijken? En ook met andere gevoelens, boos, verdrietig etc.
Kern: spel met gevoelens, ga toneel spelen met de kinderen, hoeft niet uitgebeid gewoon simpel houden want ze zijn 4 zei je. Bv eerst speel je zelf mee, jij bent mama en een kind is kind, kind wil buiten spelen maar het mag niet van jou, kind word boos, je kunt het zo makkelijk / moeilijk maken als je wilt
Slot: wat vonden de kinderen ervan? Evalueren..

Succes!