ik wil naar de x11 moet je daarvoor goed kunnen tekenen?

ik kan heel goed tekenen
ik ben op de website geweest en heb gezien dat ze daar van die makkelijke dingen tekenen
is dat gewoon een voorbeeld of doen ze dat echt daar?
ps:ik wil het meest informatie over de x11
op de website staat niet echt de informatie die ik nodig heb
je vindt hier een link

www.x11.nu

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Kimath
12 jaar geleden
Ga gewoon eens naar een open dag om te kijken: http://www.x11.nu/onderwijs/open-dagen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zou ook een antwoord kunnen zijn kimath :-D heb je weer een + gemist

Het beste antwoord

Je schrijft dat je heel goed kunt tekenen. En dat geloof ik graag. De voorbeelden waar je het over hebt, daar zal je anders goed voor moeten kunnen tekenen, dan wat wij normaal onder tekenen verstaan.

In een tekening (zoals b.v een van jou) zal al gauw een bepaalde sfeer zitten. Want als je tekent, fotografeer je niet. Je legt de werkelijkheid dus niet vast, maar de werkelijkheid zoals jij die ziet. Dat maakt dat het een echte tekening van jou wordt, die niemand anders kan maken. Eigenlijk een soort kunstwerk.

Bij de voorbeelden die je ziet op de site, wordt er iets heel anders van je verwacht. Natuurlijk heb je veel creativiteit nodig, maar hier gaat het niet zo om jouw persoonlijke visie, maar meer hoe je anderen iets zo duidelijk mogelijk kan maken. Het gaat er dus vooral om, hoe je een boodschap over brengt in een tekening.

Je hebt de informatie die je nodig hebt, niet kunnen vinden schrijf je. Heb je de link aangeklikt "organisatie" en dan "documenten"? Daar staat een schoolgids, die je kunt downloaden. Ik denk dat daar alles in staat wat je weten wilt, en misschien is er wel een open dag, waar je naar toe kunt. Dan kun je alles zien op die school en alles vragen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thx

Andere antwoorden (1)

Je moet veel creativiteit hebben, en natuurlijk ook wel een beetje kunnen tekenen. Misschien ben je wel goed in andere dingen zoals een bepaalde film maken met je eigen doel. Of een decor maken voor met licht en allerlei andere dingen die daarbij horen. Mijn vriendin zit op deze school en ze verteld altijd van die leuke dingen wat ze doen. Ze geven wellis voorstellingen die de leerlingen zelf hebben gemaakt. Mijn vriendin moest met de intake een groot collage maken en dat dan gaan vertellen voor de groep. Hoop dat je hier wat aan hebt?