Is het mogelijk de uitslag van je examens eerder te krijgen?

Wij krijgen de uitslag tussen 3 en 4. Nu weet ik van mezelf dat ik dan de hele dag zenuwachtig zal zijn. Als ik de school opbel en zeg bijv. dat ik vanaf 12 uur weg ben en dus absoluut niet te bereiken ben. Zal de school dan zeggen maakt niet uit je MOET bereikbaar zijn of zullen ze wij de uitslag eerder geven?
Weet iemand anders nog iets om de uitslag eerder te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt de uitslag tussen 3 en 4, dus wachten maar...
Maak niet de fout die ik destijds maakte, uitslag kwam per post, post kwam om half negen, geslaagd, ik als een gek een klasgenoot bellen die helemaal bibberig opnam... Het gerucht had de ronde gedaan dat je gebeld zou worden als je gezakt was (bleek helemaal niet waar, maar goed, iedere examenkandidaat die die dag gebeld werd en de uitslag nog niet had werd gek.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat maken die 3 uurtjes nou nog uit...?

Het beste antwoord

Mijn zoon is direct na zijn examens in militaire dienst gegaan. De dag dat de uitslag zou komen zat hij op de kazerne, en was dus niet bereikbaar. In dat geval worden de ouders gebeld. Dus het plannetje waar jij aan zit te denken: dat je na 12 uur niet bereikbaar bent, dan zullen ze je ouders opbellen ;-)

Gewoon wachten zoals iedereen, des te leuker is het om dan na een hele dag spanning te horen dat je geslaagd bent, want dan ga je echt helemaal uit je dak!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zou wel oneerlijk zijn, ik durf te wedden dat tig andere kinderen net zo nerveus zijn als jij
En die moeten ook gewoon hun beurt afwachten
Gewoon geduld;)
Nodig wat familie/vrienden uit, leuke dingen doen binnen, gezellig zijn, lekkere hapjes erbij en jij voelt je zeker minder zenuwachtig ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben juist liever alleen denk ik. Met veel mensen erbij is de teleurstelling als je niet geslaagd bent alleen maar groter. Ik weet wel dat het niet eerlijk is maar het is te proberen. Het is trouwens Totaal geen antwoord op mijn vraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ga je lekker in je eentje zitten janken als je gezakt bent, ook leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel een antwoord, alleen niet het antwoord dat jij wil. En een leuke reactie Linde :)
Kimath
12 jaar geleden
Ik vind het een goed antwoord +
Net als alle andere examenkanditaten in Nederland zul je gewoon moeten wachten.
Inderdaad oneerlijk tegenover de andere gespannen mensen. Geloof mij, voor je het weet is het weer een dag verder en ben je aan het vieren dat je geslaagd bent.