Wat is voor jou ongrijpbaar, maar zou je toch graag pakken?

Ik was met mijn zoon aan het bellen blazen. Hij wou dolgraag een mooie bel pakken, maar iedere keer knapte de bel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Wolken... soms komen er zulke mooie exemplaren langs dat ik ze graag vast zou willen pakken en me er helemaal in zou willen verstoppen. Of meedrijven op een wolk en de wereld eens rustig van bovenaf bekijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

In mijn sport maak ik hetzelfde mee. als je bijvoorbeeld een 8e plaats behaald op een internationale wedstrijd dan ben je zo dichtbij die grote beker maar nog ook zo ver weg... *zucht*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is een tweede plek dan een motivatie om door te gaan of een excuus om het op te geven? vraag met een vraag, ik weet het. Maar vaak zie je mensen 2e worden en dan de handdoek in de ring gooien omdat ze het niet aankunnen om NET niet eerste te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vraag. Ik ben van mening dat je geen invloed hebt op wat anderen doen. Het enige waar je invloed op hebt is jezelf. Als je voor je zelf een uitmuntende prestatie hebt geleverd kan je niet meer dan blij zijn of je nou 1e of 73e bent geworden. Het is trouwens leuker om 5e te worden op een moeilijke wedstrijd dan 1e op een makkelijke. Als je je te veel op trekt aan de prestaties van anderen zou je te vaak onterecht teleurgestelt zijn en ben je het niet eens met het resultaat dan is dat bij mij juist een motivator.
Ik heb onlangs een aantal mensen in mijn leven verloren. Dagelijks passeren ze mijn gedachten door fijne herinneringen. Ik zou ze zo graag nog een keertje vast willen houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de wil zo intens is, dan is het nog een keertje vasthouden niet onmogelijk!
Ga er voor.
Het opgroeien van mijn kinderen, jee wat gaat dat hard. Ik wil ze best wat langer kleiner houden, echt gewoon de tijd langzamer laten gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik herken het. Gelukkig ben ik nog een jonge vader. wellicht kan ik het nog eens meemaken..
De verleden tijd.
Wat zou het toch handig zijn als wij, net als de computer, herstelpunten aan konden maken om in nare situaties terug te kunnen vallen op zo'n punt. Je kunt er dan voor zorgen dat iets wat gebeurd is niet gebeurt.
Aan de andere kant... Toch goed dat dat niet kan, want dan zou iedereen in een andere tijd leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik herken wat Toet schrijft.
Ik heb soms wel eens het gevoel dat ik in het leven even terug wil naar de 'vorige pagina' om iets over te doen of nog eens te zien, net zoals je dat op internet doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Angelina Jolie :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vallende ster. Is het niet zo dat je dan een wens mag doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt.
Geluk.
Soms overvalt me een gevoel van geluk, wat ook
weer vanzelf wegebt. Je wilt het heel graag vasthouden
of spontaan oproepen, maar dat is onmogelijk.
Het geluksgevoel is voor mij de meest ongrijpbare
emotie die ik ken. Het komt en gaat als de wind zonder
zich te laten leiden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sometimes
a crumb falls from the table of joy,
sometimes a bone is flung....
To some people
love is given,
to others
only heaven......

(dit zegt voor mij alles......)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het waarom is voor mij vaak ongrijpbaar.
Je denkt er over na, je zoekt het uit, je vraagt er naar en dan net, als je denkt het te weten is het er ineens niet meer.
Weg , vervlogen, opgelost, onvindbaar.
Je was er zo dichtbij, je begon het net te snappen en toen was het weg, foetsie, verdwenen.
En oh, wat zou ik het graag willen weten.
Waarom, waarom?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mensen waarvan ik heb gehouden en die uit mijn leven zijn verdwenen omdat dat nu eenmaal zo gegaan is...sommige zijn echt ongrijpbaar geworden en ik zou ze graag nog even "pakken"!