Itunes probleem!

Ik heb sinds afgelopen week in mijn muziek bibliotheek alleen nog staan; volg artiesten en je vrienden met Ping. Maar ik kan niet meer mijn hele lijst met muziek zien?! Als ik nu nummers op mijn iphone wil zetten lukt het niet.. Weet iemand hoe dit komt of wat je eraan kunt doen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Kijk even of je wel de meest recente versie van iTunes hebt. Als je kan updaten lost dat waarschijnlijk je probleem op. Daarnaast is het herstarten van je PC of Mac altijd een goed idee. Wat je ook kan doen is iTunes eraf gooien en opnieuw installeren, maar dan moet je wel een back-up van je muziek maken, anders kan je opnieuw beginnen met je afspeellijsten.