Hoe kan je mensen vinden in duitsland, waarvan je geringe info heb, (spoorloos taferelen) welke instanties kunnen je hierbij helpen ?

Beste Mensen,

Zonder een heel lang verhaal op te hangen ben ik opzoek naar een manier om mensen op te zoeken in Duitsland, ben een tijd geleden er achter gekomen dat ik 2 broers in Duitsland heb wonen en dat ze niet afweten van mijn bestaan.

De info die ik heb zijn, naam moeder, naam echtgenoot moeder (niet vader van de kinderen) het adres waar ze woonde in 1964/65 en de stad Berlijn.

Daarnaast weet ik dat het tweelingen zijn. het punt is dat ik natuurlijk de wegen op het internet wel ken, maar daar vind ik niks over ze terug, op het adres wonen andere mensen, ook is er op de achternaam die vrij uniek is, wel een paar mensen te vinden, maar die kennen de des betreffende personen niet.

Nu heb ik besloten om op korte termijn richting Berlijn te rijden, en om dan bij instanties maar aan te kloppen, ik ben van mening dat er ergens informatie niet klopt, verkeerde naam of iets anders...daarom wil ik op het adres gaan zoeken van 1945/46,

Nu mijn vraag eigenlijk, waar kan ik aankloppen, alle info is welkom, kan ik naar een gemeente huis, politie of zijn er instanties, archieven of bibliotheken die deze informatie bewaren en misschien ook vrij willen geven.

Ik hoop op een reactie zodat mijn zoektocht verder kan.

Alvast bedankt,

Onno

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
5.5K

Antwoorden (2)

Je zou een privé detective kunnen in huren. Heb zelf even op internet gezocht alleen kon geen prijzen vinden helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een privé detective inhuren, tegenwoordig heet dat een particulier onderzoeker.er zijn verschillende bedrijven die deze diensten aanbieden, toevallig ben ik zojuist ervoor afgestudeerd.