Rioleringswerkzaamheden, wat doet die betonmolen daar?

Ik heb de laatste tijd regelmatig gezien dat men de weg open heeft liggen voor riool werkzaamheden en mij valt op dat ik een betonmolen en metselstenen zie, daarbij zie ik ook iemand metselen.
Wat valt er te metselen bij rioleringswerkzaamheden???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Er worden nog steeds met de hand 'kolken' (of delen van kolken) gemetseld, dat is de ruimte onder een putdeksel.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is dat bij elke putdeksel die je op de openbare weg tegen komt het geval?