Waar is PowNed gebleven?

Een tijd geleden zou PowNed starten met een zender. Ik heb al een tijd niets van dit idee gehoord. Wat is er gebeurd? gaat het nog gebeuren of is het van de baan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Plasterk moet eerst nog hun plan goedkeuren.
Ze hebben een dik boekwerk gemaakt met veel foto's en weinig tekst over hoe onderscheidend ze zijn. Want dat is een eis.
Ik vrees dat Plasterk geen keus heeft, de toorn van GS zal groot zijn ;)
Dat wordt ergens in 2010 dus.
14 jaar geleden
PowNed gaat zeker door. Na het behalen van de minimale 50.000 leden moest PowNed een beleidsplan schrijven om te kijken of het zou worden toegelaten tot het publieke bestel. Dit is inmiddels ingeleverd. Nu moet het nog worden goedgekeurd. Uiteindelijk geeft minister plasterk eind December het beslissende oordeel.

Voor het beleidsplan zie ook: http://www.powned.tv/beleidsplan/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo te zien komen ze pas in 2010 defeinitief op de buis. Dewebsite is nog gewoon actief, en je kunt nog gewoon lid worden, en aan het aantal leden te zien hebben ze de drempel gehaald. Er zal organisatorisch nog wel het een en ander moeten gebeuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vrees het ergste, als zij ergens in 2010 op de buis komen. Powned is losgekoppeld van Geen Stijl. De oprichter van GS en PowNed heeft GS verlaten en gaat met PowNed verder. Ik vrees echter dan PowNed dezelfde kant opgaat als GS en dat kun je beter kwijt zijn. Slechter dan de rest van de publieke omroep zullen ze niet zijn, maar ook niet beter en het zijn weer een paar jongens die veel verdienen ten koste van jou en mij