wat betekent dit?

Tja ba bruden, följ me' hem å göka så ska 'ru få smaka belgisk stångkorv".

volgens mij is het zweeds maar zeker weten doe ik het niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar daar komen zulke rare niet kloppende zinnen uit ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar heb je dit gevonden? want Nou ba babe, volg mij 'thuis op Goka vervolgens op ' ru aan de Belgische bar worst smaak ". lijkt me niet echt de goede vertaling...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het niet zeker maar het zou goed kunnen dat het fins is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een vriend van mij is voor de helft zweeds en dat had hij in zijn msn naam staan dus ik vroeg het me af :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je het hem niet gewoon vragen? Zou het niet zoiets zijn als 'Gast, kom naar de kroeg, die Belgische worst smaakt hier prima!'

Het beste antwoord

Tjabba babe, volg mij 'thuis op Goka dus skaru smaak Belgische bar worst ".
haha dit krijg ik eruit , waar heb je het vandaan?

Toegevoegd na 23 minuten:
en ja het is zweeds