Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoi, m'n oma wilt graag een kat, maar ze kijkt alleen maar naar de nadelen en daarom doet ze het toch maar niet dus hoe kan ik haar overhalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
759
Rieneke1
12 jaar geleden
respecteer haar besluit.
ze wil graag een kat, heeft de nadelen tegen de voordelen afgewogen, en besloten geen kat te nemen.
heel verstandig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dacht iedereen er maar op die manier over na...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De leuke Dingen van een kat vertellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet, want zolang zij meer nadelen ziet dan voordelen is het beter om geen kat te nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal haar maar niet over. Als ze geen kat wilt dan houdt het op. Ze weet wat de nadelen zijn. Maar als je echt wilt dat ze een kat krijgt, zeg haar wat er zo leuk is aan een kat hebben. Al heb ik geen idee wat een voordeel is van een kat.. Brrr..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen kattenmens bent, is er weinig leuks aan een kat. Als je wel een kattenmens bent, is bijna alles leuk aan een kat (mijn kat zit nu te mauwen want het is tijd om te spelen: ze heeft een erg goede inwendige klok, elke avond rond dezelfde tijd moet ik met een veter zwaaien en die vangt ze dan steeds weer - zij heeft lol en ik ook).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding