hoi, m'n oma wilt graag een kat, maar ze kijkt alleen maar naar de nadelen en daarom doet ze het toch maar niet dus hoe kan ik haar overhalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Rieneke1
12 jaar geleden
respecteer haar besluit.
ze wil graag een kat, heeft de nadelen tegen de voordelen afgewogen, en besloten geen kat te nemen.
heel verstandig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dacht iedereen er maar op die manier over na...

Antwoorden (3)

De leuke Dingen van een kat vertellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet, want zolang zij meer nadelen ziet dan voordelen is het beter om geen kat te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal haar maar niet over. Als ze geen kat wilt dan houdt het op. Ze weet wat de nadelen zijn. Maar als je echt wilt dat ze een kat krijgt, zeg haar wat er zo leuk is aan een kat hebben. Al heb ik geen idee wat een voordeel is van een kat.. Brrr..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen kattenmens bent, is er weinig leuks aan een kat. Als je wel een kattenmens bent, is bijna alles leuk aan een kat (mijn kat zit nu te mauwen want het is tijd om te spelen: ze heeft een erg goede inwendige klok, elke avond rond dezelfde tijd moet ik met een veter zwaaien en die vangt ze dan steeds weer - zij heeft lol en ik ook).