knipafval van de heg, meestal onder de heg.
Van een haarknipbeurt onder de kappersstoel
anneliez
13 jaar geleden
takjes en stukjes weed die overblijven na het knippen van de toppen van weedplanten.

dit vind je bij mensen die weed kweken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan: knipafval vind je bij de kapper (afgeknipte haren); daar waar snoeiers en dergelijke aan de gang zijn geweest (takken, blad, twijgen, in/rond tuinen, parken, hagen, bosranden); of misschien restanten van lappen waaruit delen zijn geknipt om bijvoorbeeld kleding te maken, dan zou je bij een naaister of naaiatelier moeten zoeken.
Of misschien zijn het papierresten, of nog andere dingen: overal waar geknipt wordt, kom je knipafval tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van de restjes van geknipte toppen van een wietplant wordt skuff gemaakt. Dat knipafval, vaak van binnenwiet, wordt bevroren en daarna worden de THC-kristallen er uit gezeefd. Ook wordt uit knipafval wietolie geperst.
Volgens mij kom je daar alleen aan door contact met iemand die een wietplantage heeft, en dat is meestal illegaal.
Amadea
13 jaar geleden
Ik had verwacht het te kunnen vinden tussen "knip" en "knipbeugel" in het Groene Boekje, maar dat bleek niet het geval. Dáár hoef je in ieder geval niet meer te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind m leuk :)
+je voor de lollige opmerking hoor