kan je bij een plaatselijke bui op de grens staan

ik bedoel dat je de handen uitsteekt dat je dat je dan links nat wordt en rechts niet

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (12)

jazeker dit kan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
absoluut...ik heb het een keer meegemaakt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja theoretisch moet 't mogelijk zijn, alleen word de ''grens'' van een plaatselijke bui opzoeken toch moeilijk.. tegen die tijd is 't al weer uitgeregend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja dat kan. Een goed voorbeeld is dat je, als je binnen in huis bent, aan de ene kant regen hebt, en aan de andere kant niet als je door het raam kijkt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het gaat vloeiend, er is geen rand aan de regen maar aan de zijkanten zal er steeds minder regen komen van een bui
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uit ervaring: ja, dat kan. Het opzoeken zal in de praktijk niet lukken, maar door toeval kun je op de juiste tijd op de juiste plaats zijn om dit mee te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat kan zeker alleen meot je wel precies met de scheiding van de wolk mee lopen/rennen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is waarschijnlijk maar voor korte tijd,maar het kan wel. Eigen ervaring.

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heel soms heeft het wel een rand waar je onder kan gaan staan.. maar vaak door de wind enzo word je alsnog helemaal nat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij kan het niet omdat er niet echt een rand is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb meer dan eens gezien dat het aan de ene kant van het huis wel regende, en aan de andere kant niet! Maar eigenlijk ook heel logisch, want als het in het (vaak) zonnige Brabant regent, kan het in Utrecht best droog en zonnig zijn! Er zit een begin en een eind aan een bui...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kan uit ervaring melden dat dat zeker kan. Ik kan ook melden dat als die bui beweegt dat doorgaans sneller is dan een mens kan lopen.