Hoe kan ik dit namaken voor suprise? Zie link extra uitleg.

http://files.playstatic.com/playstation-3-hardware/sixaxis-controller-2.jpg

Ik wil hem ongeveer 1 meter lang.
Ik heb geen idee...
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat word heel lastig

Antwoorden (4)

Dat is wel een hele lastige. Met die ronde vormen enzo. Je zou het kunnen proberen met yoghurtbekers en dun karton. Maar misschien is het eenvoudiger om een grote doos te nemen en dan deze plaat daar op te tekenen/schilderen of iets in die trant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cilinders zijn altijd lastig te maken; zie dus een paar flinke ronde kartonnen kokers te krijgen en laat van de grootte van de kokers het formaat van de kijker afhangen.
De vlakke stukken kun je dan wel uit kartonnen dozen knippen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
erg moeilijk
maar papier mache lijkt mij het beste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het kunnen proberen met een rechthoekige dunne doos, de ronde vormen kun je maken met aluminiumfolie en grijze tape. [Dat vorm je dan aan de doos en plak je vast met de tape] Wat je ook zou kunnen proberen is een flink stuk piepschuim en daar de ronde vormen uit snijden. Met verf kun je hem hem dan zwart maken. Met stickers kun je dan de figuurtjes erop plakken.