Waarom kan ik geen reacties meer plaatsen?

Waarom kan ik ook maar een beperkt aantal keer een reactie plaatsen, terwijl hierover niks staat bij 'punten per niveau'?

Even als reactie op de antwoorden.
Ik kan dus helemaal geen reacties meer geven (bij geen enkele vraag of antwoord), maar ik kan nog steeds wel antwoorden geven op nieuwe vragen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wilt dat Dounja een voorbeeldvraag geeft waarop ze niet heeft gereageerd, omdat ze geen reactie meer kon plaatsen?:p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is er gewoon een maximum aan het aantal reacties dat je per dag kunt geven. Of dit mede bepaald wordt door je punten / niveau en of het duidelijk beschreven wordt in de FAQ weet ik niet zeker, maar ik weet wel dat als ik bijvoorbeeld deze reactie nu niet zou kunnen plaatsen vanwege ‘maximum bereikt’ dan zou ik hem wel kunnen plaatsen na middernacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Coby&John, het is nu na middernacht en ik kan dus weer reacties plaatsen. Bedankt voor je inspanning. Ik wacht het antwoord af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat kennen we. We wachten rustig af...

Het beste antwoord

Mailtje gestuurd naar GV met het verzoek om uitleg.
Vanochtend onderstaand antwoord ontvangen:

Beste Coby&John,

Er is geen maximum op het aantal reacties dat op een vraag of antwoord gegeven kan worden, echter wel een maximum aantal reacties dat iemand per dag mag geven. Dit staat inderdaad nog niet in de Help, we zetten
het er zeer binnenkort bij!

Vriendelijke groet,

GoeieVraag.nl

Toegevoegd op 04-05-2009 15:24:11
@ Dounja,

Ik heb het antwoord maar even hier (en niet bij de reacties) geplaatst, aangezien ik het idee heb dat die reacties vaak niet gelezen worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb dat ook gehad. Waarschijnlijk telt een reactie ook als antwoord als het gaat om het maximaal aantal antwoorden per dag.

Maar vervolgens krijg je alleen punten toegekend voor elk antwoord dat je geeft en niet voor een reactie.

Inderdaad erg verwarrend, wat makkelijk verholpen zou kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is er gewoon een maximum aan het aantal reacties dat je per dag kunt geven. Of dit mede bepaald wordt door je punten / niveau en of het duidelijk beschreven wordt in de FAQ weet ik niet zeker, maar ik weet wel dat als ik bijvoorbeeld deze reactie nu niet zou kunnen plaatsen vanwege 'maximum bereikt' dan zou ik hem wel kunnen plaatsen na middernacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit kan wel kloppen, maar wel jammer dat het nergens vermeld staat. Je kunt bij een bepaalde vraag maar 1 antwoord geven, maar soms geef je verschillende reacties op diezelfde vraag. Daarmee gaan je aantal reacties dus sneller op zeg maar.