Wat bedoelen ze met de vraag: Zitten er open plekken in? Zo ja, welke ? (het gaat over een verhaal)!?

De vraag is denk ik wel genoeg informatie.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik weet het antwoord. (maar kan hem nog niet sluiten).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
12.3K

Het beste antwoord

Open plekken zijn vragen die bij je opkomen tijdens het lezen van het verhaal. Deze vragen kunnen doorgaand het boek antwoorden geven of gesloten blijven. Een voorbeeld van een open plek is als je bijvoorbeeld een boek leest waarin een moord is gedaan maar er wordt niet meteen verteld wie de dader is. Dan is dat een open plek want jij als lezer gaat je af vragen wie toch die dader is. Ik hoop dat het zo duidelijk voor je is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Of er stukken in zitten die niet duidelijk vertellen hoe het afloopt of wat er gebeurd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of er stukken in het verhaal zitten die vragen over de afloop bij je oproepen. Iemand wordt bijvoorbeeld gevangen genomen, maar er wordt niet direct verteld waarom. Dat is dan een open plek, omdat jij het als lezer wilt weten, maar nog niet weet. Het antwoord volgt verder op in het verhaal.