Hoeveel kost een privé opleiding vliegen? (Meer als een hobby met een kleine cessna vliegtuigje)

eigenlijk per les en dan zo tot een vliegbrevet voor een 1 motorige vliegtuigje.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Net gehoord van een collega: Ultralight (vliegtuigen tot 450 kg zwaar) ca 4000 euro om je brevet te halen.
Denk er wel aan dat je moet blijven vliegen (wordt gecomtroleerd) om je brevet te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de opleiding kostte mij ongeveer 4000 CND Dollars.
Geen idee wat het in NL kost, maar het zal ongetwijfeld meer zijn.
Bedenk echter wel dat het geldig houden van een brevet ook het nodige kost ivm de noodzakelijke vlieguren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk een op deze site!