hoe kan ik te weten komen of ik geseind ben in belgie

Toegevoegd na 2 minuten:
hoe kan ik te weten komen of ik gezocht word van de politie in belgie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
11.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geseind? Is dat hetzelfde als geflitst?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geseind betekend gezocht van de politie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weer wat geleerd

Antwoorden (3)

laat iemand even bellen met de zin: ik hoorde van me oude buurvrouw dat die en die man gezocht wordt in jullie land , klopt dat? weet je het vanzelf

maar dan ben ik toch zeker wel benieuwd wat je gedaan hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt hier op twee manieren achterkomen: In België een politiebureau binnenstappen en je identiteitsbewijs laten zien. Als je geseind staat, wordt er door de politie dan wel meteen actie ondernomen.

Zelf geen actie ondernemen en wachten totdat je een keer in België tegen een controle aanloopt.
12 jaar geleden
je kunt het zien op de reclame beelden in de stad,
of aan iemand vragen of je de politie mag bellen