Op welke manier ik een avond bijbaantje?

Ik zoek werk voor 's avonds tussen 8 en 11. Gewoon om lekker te ontspannen en toch wat te verdienen. Hoe pak ik dit het beste aan?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

een woord: Horeca.

Gewoon een restaurant/cafe/hotel binnen lopen en vragen of ze mensen nodig hebben. Zeker in deze periode zal er genoeg vraag zijn naar mensen die willen werken in de horeca.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In de horeca werk zo veel je wil. Wel oppassen dat je bona fide bazen hebt, zoniet werk je bijna gratis.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk niet dat dit soort betaalde ontspanningsmogelijkheden binnen onze economie te vinden zijn...

Ik wens je succes met zoeken...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou ook zeggen: Horeca ( mede gezien je inlognaam...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
schoonmaakbedrijf