Heeft iemand misschien goede tips voor puisten??

Ik heb een paar puistjes.. Alleen dat vind ik niet zo leuk :s .. Ik wil graag dat ze weggaan =D
Heeft iemand een goede tip??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

-niet aan zitten.
-huid schoondhouden (evt. Schoonheidsspecialist)
-camouflagezalf als je wilt dat andere het niet zien
-vergeet ze :D!!
Deze tips hoor je denk ik al vaker, maar toch antwoord ik. >:) Yupper

Toegevoegd na 2 minuten:
@foto, dit gebeurd als je het tegenovergestelde doet. xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik smeer elke avond m'n gezicht in met Nivéa , en dankzij dat , een aardige mooie huid :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
welk product van Nivea?
Gezond eten, weinig vette happen, veel fruit, minstens 2 liter water per dag om je huid te zuiveren , en verder goede nachtrust ... Als je schoon bent van binnen zie je het aan de buitenkant.. Maar vooral niet krabben of drukken aan puisten ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een tijd vet gegeten hebt en dan weer gezonder gaat eten, krijg je soms ook ineens (tijdelijk) puistjes, alsof je lijf dan denkt: nu heeft het zin de rotzooi eruit te werken ;-)
Gewoon niks down alleen ietsje minder vet eten