Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het niet fijner als we een bericht binnen krijgen op GV als we een reactie hebben op een antwoord?

Nu moet ik de heletijd mijn vragen gaan opzoeken, net zoals bij die Thumbs down, dat zie je niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
782

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kun je instellen bij instellingen..

Toegevoegd op 12-05-2009 23:19:25
En dan e-mail notificaties: reactie op antwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel erg bedankt!!

Andere antwoorden (4)

Je krijgt wel een e-mail als er een reactie op je antwoord gegeven wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JA, Ik baal er ook van!!...

ik ben dan wel een speurneus... maar af en toe is gemakkelijk toch ook wel makkelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet eens wat vinkjes extra aan bij je instellellingen, hier boven in het scherm! En gebruik het liefst een gmail account, anders wordt je weer gek van de mail ;-)
Ja, dat zou zeker fijn zijn! Nu krijg je alleen bij de eerste reactie op je antwoord een e-mail. Komen er onder die eerste reactie meer antwoorden, dan krijg je daar geen notificatie van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, dat is volgens mij de huidige werking en naar mijn mening ook het huidige probleem met hoe het werkt. Dat mogen ze wel veranderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, dat vind ik nu ook...
Zet eens wat vinkjes extra aan bij je instellellingen, hier boven in het scherm!

En gebruik het liefst een gmail account, anders wordt je weer gek van de mail ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding