Hoe weet je of je of de inkt die je krant gebruikt, ongevaarlijk is?

Ik bedoel om op te knagen (nee, niet voor mij, maar voor mijn knaagdieren)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Off-set inkt is nooit veilig voor de gezondheid van welk zoogdier dan ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even de drukkerij bellen ?

Vroeger werd er andere lichaams onvriendelijker inkt gebruikt ,ook zijn er typen van letters die minder inkt nodig zouden hebben . Maar geloof me , inkt is nooit goed .