weet iemand een goede forum site?

want ik heb de actie code nodig van coca cola en mischien kunnen ze het aan mijn geven via de forum site want ik heb ze nodig en als ik de vraag hier ga stellen word mijn vraag verwijdert dus ik zoek een andere site om de vraag te stellen PS ik waardeer het ook heel erg als je zelf een coca cola actie code achter laat:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Kimath
12 jaar geleden
Je vraag is nu al een paar keer verwijderd volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje met ziektes smijten... beetje triest hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
? rick2048 mag ik weten waar je het over hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath kwam op het forum van mijn antwoord en toen iemand niks stuurde wist hij genoeg ziektes toe te wensen aan diegene.
Kimath
12 jaar geleden
Huh? Welk forum? Dat voetbalonline gebeuren? Die site ben ik nog nooit geweest. En ik ben trouwens een vrouw.

Het beste antwoord

fok forum? Niets is te gek op die site
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

www.voetbalonline.nl/forum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op dit ruilforum:
http://www.hotforum.nl/forum/ikheb/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.girlscene.nl misschien is dit ook wat