Welkde Nds spellen zijn leuk?!

Mijn kinderen hebben een R4 kaart
Maar wat moet ik erop zetten?!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Ik denk dat leeftijd en geslacht erg van belang is. Voor meisjes raad ik Laura's Passie in verschillende versies aan. Mijn zoontje is helemaal weg van alle Pokémon spelltjes.

Toegevoegd op 29-04-2009 22:08:23
Oh ja, en zelf speel ik graag braintraining en more braintraining.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt eran welke leeftijd natuurlijk....maar je kan nooit fout gaan met een new super mario, een mario 64....en heel veel homebrew

Toegevoegd op 29-04-2009 21:37:56
Kijk voor de zekerheid altijd www.metacritic.com voor de nieuwste recenties....maar als er mario in de titel zit weet je in de meeste gevallen wel dat het kinderveilig is....mariokart ds bijvoorbeeld....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GTA Chinatown Wars schijnt erg goed te zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de kleinere kinderen is mario bros leuk ( heb je er een aantal van ) voor de voetbal liefhebbers de fifa games
Voor de grote kinderen GTA.

Enfin eigenlijk te veel om op te noemen.
Zou gewoon een torrentje downloaden en de kinderen wat laten spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan het spelletje 'Zubo'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor jongens en meisjes: NintenDogs, MArio Kart, Madagascar, Little Pet Shop
Voor Jongens: Mario Kart, Alles van Pokemon (vinden mijn kids geweldig van 7 en 9), Mario en SOnic at the Olympics
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag aan ze wat ze leuk vinden, ik denk dat ieder kind wel een spel voor op de nintendo ds kan opnoemen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt geheel aan het geslacht, leeftijd en de interesses van de kinderen. Als u hier wat meer informatie over zou kunnen geven, kan ik U verder helpen. Stuur maar een PM :)