Zijn er boeken die net als gossip girl op het leven van rijke tieners is gebaseerd.

Boeken die dus gaan of tieners van 16 die bij hun ouders in een villa wonen.Over rijke mensen als je de boeken van gossip girl kent snap je ongeveer wat ik bedoel

Toegevoegd na 5 minuten:
ze moeten niet op een kost school zitten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Antwoorden (4)

De it-girl
Gaat over rijke, meestal verwende kinderen op een kostschool. Het gaat vooral over makeup en jongens, maar het is wel erg vermakelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De It-Girl is een geweldige serie!! het gaat over jongeren op een kostschool en de onderwerpen zijn, jongens, dure kleding, vriendinnen, vreemdgaan, uiterlijk etc. Het leuke aan deze serie boeken vind ik dat de hoofdpersonen heel expliciet worden beschreven qua uiterlijk dan heb je echt een goed beeld van iemand. Wat daar wel weer jammer aan is, is als het ooit verfilmd word dat de personages in het boek nooit zoveel lijken op de personages in de film haha maarja. Onwijs leuke serie! N'joy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De serie van Lauren Conrad, het 1e boek is LA Candy. Te bestellen bij bol.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er bestaat ook een leuke film. WILDCHILD dat gaat ook over rijke tieners. ik weet niet of ze daar een boek van hebben