Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er boeken die net als gossip girl op het leven van rijke tieners is gebaseerd.

Boeken die dus gaan of tieners van 16 die bij hun ouders in een villa wonen.Over rijke mensen als je de boeken van gossip girl kent snap je ongeveer wat ik bedoel

Toegevoegd na 5 minuten:
ze moeten niet op een kost school zitten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De it-girl
Gaat over rijke, meestal verwende kinderen op een kostschool. Het gaat vooral over makeup en jongens, maar het is wel erg vermakelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De It-Girl is een geweldige serie!! het gaat over jongeren op een kostschool en de onderwerpen zijn, jongens, dure kleding, vriendinnen, vreemdgaan, uiterlijk etc. Het leuke aan deze serie boeken vind ik dat de hoofdpersonen heel expliciet worden beschreven qua uiterlijk dan heb je echt een goed beeld van iemand. Wat daar wel weer jammer aan is, is als het ooit verfilmd word dat de personages in het boek nooit zoveel lijken op de personages in de film haha maarja. Onwijs leuke serie! N'joy
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De serie van Lauren Conrad, het 1e boek is LA Candy. Te bestellen bij bol.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er bestaat ook een leuke film. WILDCHILD dat gaat ook over rijke tieners. ik weet niet of ze daar een boek van hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding