Een chemische reactie, want die produceert energie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt de energie dan niet gewoon omgezet naar een andere vorm energie. Er is toch ook zoiets als " wet van behoud van energie"
Cryofiel
13 jaar geleden
Er zijn veel chemische reacties die energie kosten.
Volgens de wet van behoud van energie is er niets dat energie kost. De energie verandert alleen van vorm. Als je bijvoorbeeld auto rijdt wordt de energie in je benzinetank omgezet in beweging, warmte, geluidstrillingen en misschien nog veel meer. Precies net zoveel energie als er in je tank gaat. Autorijden kost dus geen energie, maar het verandert de vorm van de energie zodanig dat je er na afloop minder aan hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zon.

"Voor niets gaat de zon op"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zeker 5 minuten gedacht maar kon niets verzinnen.
Nu ik dit typ denk ik dat doodgaan het enige juiste antwoord is.

goeie vraag!