Hoe start je een gesprek met een vreemde?

als je nu op een fuif of in een discotheek iemand tegenkomt die er best leuk uitziet, hoe start je dan een gesprek met deze persoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

wat ik meestal doe is over sport praten er is altijd wel een spannende of leuke gebeurtenis (voorbeeld het wk van vorig jaar)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yoo hoe is het? Lekker aan het feesten? Ben je met vriendinnen? Wil je wat drinken? Kom laten we gaan dansen!

Complimentjes helpen ook goed; jij zoet er leuk uit, wow jij hebt mooie ogen etc etc

Toegevoegd na 27 seconden:
Zoet is uiteraard ziet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
disco:
Hoi! Leuk hier hè? Kom je hier vaker? Ik hoorde dat het hier gezellig was dus daarom kom ik eens een kijkje nemen.

fuif:
hoi, gezellig hier, vind je niet? Ben je er allang? Ik ben een vriend van (organisator). En jij?