Waarom kan ik als ik moet werken mijn bed niet uit komen en als ik vrij ben wel??

Als ik moet werken kom ik mijn bed bijna niet uit,terwijl als ik vrij ben vrijwel dezelfde tijd opsta?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Iets wat moet(net zoals op een bepaalde tijd opstaan en naar je werk) is altijd moeilijker dan opstaan op een vrije dag als het niet hoeft. Zit inderdaad tussen de oren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zit tussen je oren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je dan niet doorhebt hoe lekker warm en zacht je bedje is.