Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Wat mij tot nu toe tegenviel is dat je levensplanning zomaar in het water kan vallen. Sindsdien plan ik niets meer, maar gebruik ik de energie van het plannen voor het genieten van het moment.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Goeie vraag!

Uhm wat mij erg is tegen gevallen is miljonair worden. Het wil op een of andere manier nog niet echt lukken. Misschien over een paar jaar. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Godsdienst en de politiek vallen mij zwaar tegen. Want de mensen zelf zijn grotendeels ok, maar in de wereld is het een puinhoop en dat komt door diegenen die de mensen leiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe jij dat maar. Ik ga de wereld echt niet verbeteren.
eerlijkheid van mensen, ze liegen om niets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doodgaan... sterven dus...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of iets tegenvalt kun je pas achteraf zeggen. Bij de dood is dat een lastig punt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt wel wat je zegt... LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
you're in for a big surprise:)
Eigenlijk niets, ik had vooraf 0 verwachtingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is heel goed om te plannen, zo coördineer je al je activiteiten en richt ze op een doel. Beetje doelgericht kan geen kwaad anders wordt het zo zweverig en apathisch allemaal.

Dat het vaak toch weer heel anders loopt dan je verwacht had is a fact of life, recht je rug en maak van de nieuwe uitgangspunten wederom het mooiste wat er mogelijk is:)

Wat mij tegenviel was vorig jaar. Een geel bestelbusje reed me op de motor aan gort. Ik zou net een mooie baan beginnen, 3 dagen erna. Bummer.
Geloof het of niet , toen ik na 3 weken wakker werd uit coma, heb ik het leven nog nooit zo mooi gevonden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tweede kans, grijp hem!!
Het leven zelf...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mensen je allerlei dingen kunnen beloven, en je later laten vallen.

Op welk gebied dan ook.

Ik had meer verdraagzaamheid, in welke vorm dan ook, van deze maatschappij verwacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De liefde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De betrouwbaarheid van veel mensen, daar loop je en deuk van op!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding