Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Help, ik ben al 4 maanden niet ongesteld! Wat moet ik doen, ik heb geen vriendje en heb nog nooit seks gehad (volgens mij).

Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Naar de dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud ben je? en ben je al lang ongesteld? als je nog maar 1 of 2 keer ongesteld bent geweest kan het een keer zijn dat het lang duurt voordat je het weer word. Maar als ik jou was, zou ik toch even naar de huisarts gaan en/of een zwangersschapstest kopen. Want 4 maand is wel erg lang.

sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is niet echt duidelijk je vraag. Neem je wel eens iets in waardoor je niet helemaal meer bij de wereld bent en daardoor niet helemaal weet wat je gedaan hebt?

Want dat kan verklaren dat je niet weet of je seks hebt gehad.

Als dat zo is dan zou ik er maar eens goed over nadenken met innemen van dergelijke stuff

Dofa
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Volgens mij'? Als je bedoelt dat er misschien aan je gefriemeld is toen je dronken was / werd gevoerd, dan moet je aangifte doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom - ? het kan toch gewoon ? zo raar is dat niet hoor ! tenminste het kan natuurlijk niet maar ik bedoel dat het vaak gebeurt en niet ondenkbaar is .. compensatie puntje +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt ginaaa :)
(volgens mij) huh? als je daar al niet zeker over bent,zou ik als ik jou was maar direkt naar de dokter gaan,maar vind dat je er wel laat mee bent 4 maanden pppffff
Maar als je piepjong bent,kan het wel eens gebeuren dat je menstruatie een tijdje weg blijft.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Als je nog iets jonger bent kan je menstruatie onregelmatig zijn, maar dit is wel een beetje lang. even naar de dokter voor de zekerheid!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De manier van vraagstelling doet me denken dat je nog erg jong bent. De uitdrukking "volgens mij heb ik nog nooit seks gehad" slaat vermoedelijk op het feit dat je nog nooit geslachtsgemeenschap had.


Redenen voor langdurig niet ongesteld zijn:

1)
Bij jonge meisjes die hun maandstonden minder dan twee jaar hebben, is het heel gewoon dat de bloedingen onregelmatig zijn. Maanden geen bloedingen is niet ongewoon.

2)
Ben je echter niet zeker of je geslachtsgemeenschap had (bv. omdat je onder invloed was of omdat je mogelijk slachtoffer was van misbruik), dan is het zeker aangewezen naar de huisarts of gynaecoloog te gaan voor verder onderzoek. Eerst en vooral zal zwangerschap uitgesloten moeten worden, verder kunnen bijkomende tests gebeuren om geslachtsziekten na te gaan.

3)
In geval je medicatie zoals de pil neemt, kan het zijn dat de bloedingen heel miniem of zelfs afwezig zijn.

4)
In elk geval kan je bloedtesten laten doen om te zien of je hormoonsysteem naar behoren functioneert. Onregelmatigheden in het hormonale systeem komen vaak voor.


Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rustig blijven is altijd de beste optie.
dit klinkt fatsig maar praat er met je moeder over.
zei is meestal wijzer dan jij zelf (volgens mij). :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding