Welke tekst kun je het beste erbij zetten bij een bloemetje die je opstuurt ?

Om een kennis te bedanken dat ze altijd op onze oma past en dat we dat erg waarderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Lieve ...
Met dit bloemetje willen wij u zeggen dat we het erg bijzonder vinden dat u vaak op onze oma past. Wij waarderen dit heel erg! Bedankt dat u dit altijd hebt willen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste......

Bedankt voor alle goede zorgen, we waarderen het enorm.
En oma is er blij mee!

Hartelijke groeten van

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schrijf wat er in je op komt, schrijf vanuit je hart is altijd goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Nienke2;

Een oprecht bedoeld bedankje komt altijd wel goed over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De tekst die je in je vraag schrijft is toch prima? Zeg het zoals het is en hoe je het bedoelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit bloemetje is eigenlijk te klein maar onze dankbaarheid is groot
we zijn blij voor alles wat je voor ons oma deed en nog steeds doet
BEDANKT!!