Hoe vraag ik om muizen aan mijn ouders?

Ik wil graag 2 muisjes, maar denk dat mijn ouders het niet willen. Hoe kan ik ze het best vragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Je nickname laten zien en dat je dat wil!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag het heel voorzichtig en als ze niet willen, foto's laten zien van schattige muizen en filmpjes van baby muisjes en dan zeggen dat ze superlief zijn en dat jij er voor zorgt, en zij niks hoeven te doen..
zo is het bij ons wel gelukt met de hond (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of jullie al huisdieren hebben, maar huisdieren zijn heel goed tijdens de opvoeding van kinderen!! Zoek van te voren van alles uit en bekijk de voor en nadelen die er levert, zoals het hok schoon maken! Bied aan een rooster te maken met wie hem wanneer schoonmaakt als je ouders een beetje enthousiast zijn en als ze niet zo enthousiast zijn, zeg dan dat je het zelf allemaal regelt en zorgt voor de muizen. Kom
Iniedergeval met goede informatie, dat laat zien dat je er heel serieus mee bezig bent!! Probeer het bij beide ouders apart.. Anders nemen ze elkaar snel mee in het antwoord nee en geef ze ook de tijd er even over te denken! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel een lieve en leuke vraag.

Ik zou als ik jou was eerst van alles over muizen lezen. Hoe je ze moet verzorgen en dan aan je ouders vragen of je ze mag hebben. In de bibliotheek kan je wel boeken vinden over muizen.

En erbij zeggen dat je geen mannetje en vrouwtje wil maar twee van hetzelfde geslacht. Anders jaag je je ouders de stuipen op het lijf en dat werkt averechts.

Dofa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Mam, pap, ik wil heel graag 2 muisjes als huisdieren. "
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat mag, zoon :)
Heey .hier een paar tips om aan muisjes of andere dieren te komen:
1. Als je het probeert te zeggen doe dat dan niet als je vader of moeder shaggy (chagrijnig) is.
2.Als Je het niet durft te zeggen schrijf het dan op in een brief en leg die op tafel.
3.Zeg dat huisdieren goed zijn voor de ontwikkeling van een kind.
4. NIET zeuren!!! heel belangrijk.
hopelijk heb jehier wat aan

-XxX- agd 268

Toegevoegd na 34 minuten:
ojaah als j aandring gaat het niet werken