Heel veel mensen schrijven bij hun www op Hyves bosbes. Wat betekend dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo!!dit is geheim!!de jongens mogen niks weten dit is voor borstkanker(volgens mij)..de actie is juist dat jongens hier niks van weten!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/zet-iedereen-hyves-soort-fruit.171325

Antwoorden (2)

Daarmee geven ze aan of en wat voor relatie zij hebben. Bosbes: Ik ben single,
Ananas: Het is ingewikkeld,
Kers: In een relatie,
Appel: Ik ben verloofd,
Banaan: Ik ben getrouwd,
Framboos: Ik ben een flirter,
Citroen: Ik wou dat ik single was,
Druif: Ik wil trouwen,
Passievrucht: Weduwe.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha dat meen je niet! Wat grappig, bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja waarom zou je het gewoon opschrijven als je ook een vaag systeem met fruit kan bedenken! XD Er zit volgens mij ook niet echt logica in welk fruit waarvoor staat.
In bovenstaand antwoord zijn er nog twee vergeten. Grappig genoeg wordt deze wel genoemd in de link.

Hier mijn antwoord, dat ik ook al eerder gegeven heb bij een soortgelijke vraag (http://www.goeievraag.nl/vraag/zet-iedereen-hyves-soort-fruit.171325):

"Dit is weer een actie, waarmee sommige hyvesgebruikers de media hopen te halen. In navolging op de kleur van de lingerie en de dranken om aan te geven tot welke club je behoort hebben ze nu de fruitschaal gepakt.

Dit berichtje kreeg ik onlangs:

"Oke dames, doe mee en laten we kijken hoe groot dit gaat worden.

Vorig jaar hebben we een actie gedaan om de kleur van je BH in je WWW te zetten om op te komen voor Pink Ribbon (aandacht voor borstkanker). Mannen wisten dagen lang niet waarom vrouwen kleuren in hun WWW hadden staan.
Dit jaar doen we het met de status van je relatie. Dit laat je zien door één van de onderstaande codes te gebruiken:

Bosbes: Ik ben single
Ananas: Het is ingewikkeld…
Kers: In een relatie
Appel: Ik ben verloofd
Banaan: Ik ben getrouwd
Framboos: Ik ben een flirter
Advocado: Ik ben ?de andere vrouw?
Aardbei: Ik kan de juiste niet vinden
Citroen: Ik wou dat ik single was
Druif: Ik wil trouwen
Passievrucht: Weduwe "