Baardagaam kou vatten?

Ik was laatst met mijn baardagaamen even buiten helemaal niet koud deuren stonden open binnen was zelfde temparatuur en nou ligt 1 van mijn baardagamen al 2 dagen best zielig onder de grot hij is dan ook koud, nou zijn 2 dagen geleden ook de warmte lamp en zonnenlamp verwisseld (fittingprobleempje) zou het daar nou ook door kunnen komen..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (1)

Ze zijn erg gevoelig voor temperatuur, dus een wisseling van lamp kan de oorzaak zijn. Maar er kunnen ook nog heel veel andere oorzaken zijn. Is het een vrouwtje? Misschien komen er wel eitjes aan.
Als het nog steeds zo is, zou ik maar even langs de dierenarts gaan.