Is er een voetbal spel waar jij de keeper in bent???

Zo ja ook voor pc of Wii?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar je de keeper in bent

Antwoorden (3)

Op de ipod super save. Die is heelh leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel zo'n spel als FIFA maar dan dat je de keeper bent en of je
het op de wii of pc hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet zeker of het op de wii en pc kan maar met fifa 11 op xbox en ps3 kan je wel de keeper zijn.
In FIFA 11 zit een optie om als keeper te spelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fifa 11 heeft deze functie. Is minder leuk dan het lijkt, want je staat voornamelijk niks te doen. Als keeper in het echt heb je tenminste nog wat sensatie.