waar kopen tegelzaken hun tegels zij bestellen en zijn dan in 1 week binnenhebben zelf bijna geen voorraad

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik punten en komma's. Ik snap je vraag nu niet.

Antwoorden (1)

Ha, die Gast12917;

Ze bestellen die meestal rechtstreeks bij de fabrikant, maar soms ook bij een importeur of tussenhandel. Zelf hebben ze lang niet alles op voorraad; ten eerste kost dat een hoop ruimte en investering en is dus te duur voor ze. Ten tweede weet je nooit hoeveel een klant precies nodig zal hebben dus is bestellen op maat de betere optie. En bovendien veranderen collecties nogal eens, met het risico dat ze met kleine hoeveelheden tegels blijven zitten die niemand meer koopt.