Aspirientje of paracetemol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Parcetemol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drink je voldoende? Te weinig vocht kan hoofdpijn veroorzaken. Af en toe paracetamol is prima, maar bij teveel kun je medicijnafhankelijke hoofdpijn krijgen. Dan moet je echt afkicken. Mocht de hoofdpijn niet overgaan: huisarts!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bril... Genoeg drinken... Etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
M'n vriendin heeft dit ook, nix hielp en die is dus onderzocht. Bleek dat ze hevig last van hooikoorts en ze voor een heleboel andere pollen & huisstofmeit alergisch was. Zelfs in de winter. Ze had trouwens niet eens last van andere alergische reacties....