In een stress-situatie valt de staart van een eikelmuis af. Groeit hij ook weer aan?

Ik heb op wikipedia gezien dan als een eikelmuis in een stress-situatie raak zijn staart er van af valt. Er staat niet bij of dat zo blijft of dat de staart weer aangroeit. Weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik denk haast dat ie weer aangroeit aangezien een muis wel heel wat keren in zijn leven met stress situaties te maken krijgt en de staart van zulke dieren is hun evenwicht.