Wordt er in Turkije op marktjes Ed Hardy kleding verkocht?

Ik ben echt een super fan van het merk Ed Hardy, maar net zoals de meeste merken is het onbeschoft duur. Ik heb gehoord dat in Turkije alles lekker goedkoop is dus hebben ze daar ook Ed Hardy ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt toch tegenwoordig ook bij de Zeeman?

Antwoorden (4)

Ja, volgens mij wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vast wel, het is dan waarschijnlijk wel nep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord is: ja! Je word er mee doodgegooid zelfs, wel allemaal hartstikke nep, maar heel goedkoop en dan kan je nog afdingen ook. Je moet wel eerst even zoveel mogelijk alle verschillende kraampjes af. Let op de naden, of het stiksel wel goed zit en stevig is en let op de prints. Als je aan de stof trek bij de print zie je al snel scheurtjes die na een paar keer wassen erg zichtbaar worden en de ene stal heeft betere kwaliteit dan de ander. Veel plezier mocht je erheen gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord ! Ik zal erop letten ! Echt bedankt !
Ja, ik heb ze zelf nog gekocht btw: ook petjes, vesten etc.