Waarom worden vragen niet eerst nagekeken op " Goeie Vraag" er zitten heel veel subjectieve vragen tussen die eigenlijk nergens op slaan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hadden we deze vraag niet al tig keer gehad? Jij bent toch niet die mag en kan bepalen of een vraag subjectief is en nergens op slaat... Of zie ik dat niet goed?

Antwoorden (9)

Als elke vraag van te voren nagekeken zou moeten worden, zou daar veel mankracht voor nodig zijn en dat is niet haalbaar. Daarom is er moderatie achteraf met behulp van alle bezoekers hier. Als je op 'meld misbruik' klikt zal er een moderator naar kijken.

Verder zijn er inderdaad veel subjectieve vragen waar een constructieve discussie uit kan volgen. En dan zijn er onzinvragen waar de moderatie voor is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat iedereen maar rakelings vragen stelt zonder te controleren. Persoonlijk gezien, vind ik dit heel irritant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe zeer een vraag in jouw ogen ook nergens op slaat, het kan best zijn dat iemand er toch echt een antwoord op wil hebben. En als je vragen die nergens op slaan wilt gaan verwijderen/niet toelaten dan zou deze vraag ook zeker in aanmerking komen voor moderatie..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jeroen020;

Als je de, zoals jij ze noemt, 'subjectieve' vragen gaat filteren verliest goeievraag.nl een groot deel van zijn spontane en informele karakter, ben ik bang. Bovendien lok je dan weer dscussie uit over de keuzes die er dan worden gemaakt. Nog los van de vraag wie dat dan zouden mogetn doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn ook veel objectieve vragen die weinig interessant zijn, maar dat is mijn persoonlijk oordeel. Iedereen moet vragen kunnen stellen die in zijn visie interessant zijn, zolang de regels in acht worden genomen.
Als gebruiker dien je een andere gebruiker te respecteren. GV is er voor iedereen en als een vraag je niet aanstaat kun je hem gewoon overslaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luiheid en gebrek aan discipline en nonchalance en de "so what" attitude.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen heeft recht om zijn vraag te kunnen stellen wat de ander er ook van vindt.
Sommige vragen vind ik ook waardeloos maar goed dan kijk ik gewoon naar de volgende etc.. etc...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er helemaal geen regels zijn over welke vragen er wel of niet mogen worden gesteld. Dan krijg je onzinvragen. Blijkbaar vinden de makers dat niet erg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is niet helemaal waar, lees de gebruiksvoorschriften maar eens uit de algemene voorwaarden van GV

Toegevoegd op 24-04-2009 10:29:31
oeps, deze was als reactie op t antwoord van Biertje bedoelt.. excuses!